Wydany na początku tego roku utwór "MAMIII" szybko stał się światowym hitem, debiutując w pierwszej dwudziestce listy Billboard Hot 100 (#15) oraz w pierwszej dziesiątce listy singli Billboard Global 200 (#4). To najwyższe do tej pory pozycje dla obu artystek. Singiel zgromadził do tej pory imponującą liczbę 350 milionów odtworzeń na całym świecie, w tym ponad 150 milionów na samym Spotify. Długo oczekiwana współpraca jest dynamicznym, imprezowym utworem reggaeton, który wzmaga poczucie siły, pewności siebie, niezależności i stylu. Utwór osiągnął także 1. miejsce na listach Latin Airplay, Latin Rhythm Airplay, Hot Latin Songs, Latin Pop Airplay, Latin Digital Song Sales i Latin Streaming Songs. Ponadto, dzięki "MAMIII", Becky G zdobyła swoje trzecie 1. miejsce na liście Billboard Latin Airplay Chart ("Mayores", "Sin Pijama", a teraz "MAMIII"). "MAMIII" daje fanom przedsmak nadchodzących w tym roku niespodzianek od Becky G.
Nowy teledysk nadchodzi w bardzo ekscytującym czasie dla Becky G, która niedawno zadebiutowała na gali Oscarów wykonując przebój "We Don’t Talk About Bruno" wraz z obsadą "Nasze magiczne Encanto", Luisem Fonsi i Megan Thee Stallion. Oprócz muzycznych sukcesów, Becky jest obecnie jurorką nowego programu MTV "Becoming a Popstar" obok Joe Jonasa i Seana Bankheada, a także założycielką własnej marki kosmetycznej Treslúce Beauty. Jej ostatni singiel to cover "Bella Ciao", który promował finał serialu "Dom z papieru".
Wielokrotnie nagradzana piosenkarka, autorka tekstów, aktorka i aktywistka Becky G urodziła się w świetle reflektorów, a jej wielopłaszczyznowa kariera zapowiada się na kultową. Osiągnięcia 24-letniej światowej supergwiazdy obejmują trzy hity na listach Billboard Latin Airplay Charts ("Mayores", "Sin Pijama" i "MAMIII"), główną rolę w "Power Rangers", gościnne wystąpienie w nagrodzonym Emmy programie Fox TV "Empire", własną markę kosmetyczna Treslúce i program "Face to Face with Becky G".
Do tej pory Becky G koncertowała u boku Katy Perry, Demi Lovato, J Balvina, Fifth Harmony i Jasona Derulo oraz nagrywała z artystami takimi, jak Christina Aguilera ("Pa Mis Muchachas"), Anitta, Natti Natasha, Daddy Yankee, Maluma, ZAYN, Bad Bunny, Ozuna, Prince Royce, Pitbull i CNCO. Jej debiutancki album "Mala Santa" został wydany w październiku 2019 roku i otrzymał 8x platynę w Stanach Zjednoczonych, platynę w Hiszpanii i złoto w Meksyku.
Po wydaniu udanych kolekcji kosmetyków dla marki Colourpop, Becky G niedawno uruchomiła własną markę Treslúce. Treslúce Beauty tworzy, celebruje i wspiera dziedzictwo i kulturę latynoską dzięki wydajnym, świadomym i wegańskim formułom, które zapewniają wysoki efekt artystyczny. Treslúce jest inspirowana meksykańskim dziedzictwem Becky i stara się uczcić wszystkie kultury latynoskie. Artystka jest obecnie ambasadorką marki Xfinity Comcast i Michelob Ultra Pure Gold.
Karol G stała się nie tylko ikoną popkultury, ale i wpływową potęgą muzyki latynoskiej na całym świecie. Współpracowała ze znanymi artystami, takimi jak Anuel, Bad Bunny, J Balvin, Luis Fonsi, Nicki Minaj, Nicky Jam, Ozuna, Quavo, The Jonas Brothers i wielu innych. Jest autorką największych latynoskich hitów, w tym "Tusa" z Nicki Minaj, która stała się najpopularniejszą latynoską piosenką 2020 roku.
Artystka jest zdobywczynią Latin Grammy i wielu innych nagród, w tym 50 diamentowych certyfikatów w USA. Mając tak wiele osiągnięć, supergwiazda bezproblemowo wkroczyła na międzynarodowy rynek, przełamując bariery językowe i obalając stereotypy. W 2020 roku po raz drugi z rzędu została ogłoszona najpopularniejszą latynoską artystką na świecie według Billboardu. Karol G jest jedną z najlepiej sprzedających się artystek z ponad 20 miliardami streamów na całym świecie i ponad 80 milionami fanów w mediach społecznościowych.
Jej najnowszy album "KG0516", który utwierdził się jako międzynarodowa potęga, przeszedł do historii jako największy debiut hiszpańskojęzycznego albumu latynoskiej artystki. Płyta zajęła 1. miejsce w "Top Global Album Debuts" Spotify, "Top Latin Albums" Apple Music i "Top Latin Albums" Billboardu. "KG0516" sprzedał się w ponad 24 tysiącach sprzedanych egzemplarzy w pierwszym tygodniu, a obecnie ma ponad 11 miliardów odtworzeń audio i wideo na cyfrowych platformach muzycznych.