Słoneczna Linia
22 listopada 2021 o godz. 18:00
Gdynia
- woj. PomorskieTeatr Muzyczny - Duża Scena, Plac Grunwaldzki 1
To wydarzenie już się odbyło!
Trwa ładowanie komentarzy...
Sebastian: Świetna sztuka choć dialogi miejscami nieco wulgarne
Danuta: Mistrzowsko napisana sztuka Wyrypajewa. Znakomita gra aktorów Gruszki i Szyca. Świetne dialogi młodego małżeństwa z 7 letnim stażem. Próba pozytywnego rozwiązania damsko-męskich odwiecznych nieporozumień.
Krystyna: wspaniałe przedstawienie wielkie brawa dla gry aktorskiej na najwyższym poziomie
Anna: super sztuka, mocna, ale prawdziwa , swietna gra aktorow
Beata: Sztuka wspaniała! Teatr i atmosfera w teatrze katastrofalna...zero przerwy, zadna wymiana miedzy widzami, wszyscy spięci w maskach bez pokazywania emocji, nigdy więcej. Koniec przedstawienia, kurtki w doslownie 5 min wydane i teatr zamkniety...co tu dodac?!
Słoneczna Linia
Subskrybuj alerty i zamawiaj bilety przed innymi
Darmowy alert mailowy wydarzeń z okolicy!
Darmowy alert SMS wydarzeń z okolicy!
Zobacz komentarze naszych klientów
Sebastian
2021-12-07 15:33:04
"Świetna sztuka choć dialogi miejscami nieco wulgarne"
Daria
2021-11-24 13:55:19
"Świetna sztuka, pełna humoru. Idealna na jesienny wieczór :)"
Maciej
2021-11-24 10:35:30
"Spektakl zagrany na siłę. Nie rozumiem dlaczego w Polonii to samo przedstawienie wyglądało dużo lepiej."
Beata
2021-11-23 21:37:49
"Sztuka wspaniała! Teatr i atmosfera w teatrze katastrofalna...zero przerwy, zadna wymiana miedzy widzami, wszyscy spięci w maskach bez pokazywania emocji, nigdy więcej. Koniec przedstawienia, kurtki w doslownie 5 min wydane i teatr zamkniety...co tu dodac?!"
Łukasz
2020-03-03 18:22:24
"Genialny spektakl!!!"
Anna
2017-04-21 11:42:43
"super sztuka, mocna, ale prawdziwa , swietna gra aktorow"
Marcin
2017-04-16 19:43:47
"Rozczarowanie, czyli nie wszystko złoto (aktorskie) co się świeci. Sztuka sili się na prawdę o życiu, ale nierzeczywiste, bez polotu dialogi są popłuczynami np. po Rzezi Yasminy Rezy"
Krystyna
2017-04-14 10:30:39
"wspaniałe przedstawienie wielkie brawa dla gry aktorskiej na najwyższym poziomie"
Danuta
2017-04-13 20:51:21
"Mistrzowsko napisana sztuka Wyrypajewa. Znakomita gra aktorów Gruszki i Szyca. Świetne dialogi młodego małżeństwa z 7 letnim stażem. Próba pozytywnego rozwiązania damsko-męskich odwiecznych nieporozumień."
Danuta
2017-04-11 09:57:50
"Spektakl bardzo interesujacy.1,5 godziny minelo jak minuta. Wspaniała gra aktorska Borysa Szyca i Karoliny Gruszki. Cudowne przezycie . Oby takich wiecej."
Zobacz inne wydarzenia z okolicy
7 marca 2025
godz. 20:30
Tylko miłość. Sceny z życia małżeńskiego
7 marca 2025 o godz. 20:30
25 listopada 2024
godz. 10:00
Interaktywne, humorystyczne widowisko z wykonaniem doświadczeń chemicznych i fizycznych na żywo
25 listopada 2024 o godz. 10:00
24 lutego 2025
godz. 17:30
Kolacja dla głupca - Cezary Żak, Bartłomiej Topa
24 lutego 2025 o godz. 17:30
16 lutego 2025
godz. 17:00
Piotr Bałtroczyk - Stand-up comedy
16 lutego 2025 o godz. 17:00
23 stycznia 2025
godz. 19:30
25 stycznia 2025
godz. 16:00
Klimakterium 2, czyli menopauzy szał
25 stycznia 2025 o godz. 16:00
12 grudnia 2024
godz. 19:30
27 listopada 2024
godz. 19:00
Komediowy Wehikuł - Noc ostrych żartów, czyli noc hardkorów
27 listopada 2024 o godz. 19:00
19 grudnia 2024
godz. 19:00
Powiązane wiadomości z tym artystą
Magdalena Boczarska wystąpi jako Dagmara, kobieta , która postawi "zawodowe" życie Mela (Tomasz Karolak) na głowie. Zasadnicza, zdecydowana, "sfokusowana na target" bizneswoman, przedstawicielka londyńskiej centrali w Agencji Mikołajów, przyjeżdża do Polski, by wprowadzić zupełnie nowe, korporacyjne zasady do świata wigilijnych tradycji. Po latach przygód Mela - trafiła kosa na kamień. I chociaż Dagmara ucieka od magii świąt w korpo-znieczulicę, a Wigilię zamierza spędzić sama w hotelowym pokoju, to los szykuje dla niej Gwiazdkę, którą zapamięta na długo.
Rafał Zawierucha zagra Stefana - programistę-pracoholika, który wychodzi z domu tylko, gdy kończą mu się zapasy mrożonej pizzy. Gdyby nie źle zaadresowana przesyłka świąteczna, zapewne nie wiedziałby nawet, że jest już Wigilia. Wyjaśnienie gwiazdkowej pomyłki sprawi, że te święta Stefan będzie zmuszony przeżyć nie w świecie wirtualnym, a rzeczywistym.
Cezary Pazura sportretuje Arka, mężczyznę z zagadkową przeszłością, który namiesza w relacji Agaty (Izabela Kuna) z Wojciechem (Wojciech Malajkat).
Święta to czas, gdy nawet osoby, które znamy, mogą nas zaskoczyć. To właśnie spotyka Filipa (Borys Szyc) podczas wigilijnego dyżuru z Moniką, w którą wcieli się Vanessa Aleksander. Młoda policjantka ma surowe podejście do zasad i charakter zgoła odmienny od roztrzepanej dziewczyny Filipa, Karoliny (Magdalena Różczka).Mimo krótkiego stażu na komendzie już wypracowała sobie opinię "twardej baby" i służbistki, z którą nie warto zadzierać.
W filmie pojawi się również szalenie utalentowany, acz nieustannie wpadający w kłopoty uliczny grajek Igor, którego zagra Michał Zieliński. Jeśli nie ściga go właśnie straż miejska, to robi to zafascynowana jego głosem prezenterka radiowa – Karolina (Magdalena Różczka). Pozornie beztroski chłopak ma bardzo skomplikowaną przeszłość.
Gdy zbliża się Wigilia, wszystko może się zdarzyć. Nieoczekiwane zauroczenie, przerwane zaręczyny czy nieplanowane spotkanie sprawią, że bohaterowie na nowo będą musieli zdefiniować, czym jest dla nich "miłość do bliźniego". Świat Mela, Szczepana, Kariny i Wojciecha znów stanie na głowie… Między Karolinę i Filipa wkroczy nowa kobieta, a o Rudolfa upomni się przeszłość. W tym czasie nawet nieśmiały introwertyk wyjdzie z domu, a zbuntowany pechowiec okaże się muzycznym diamentem. Święta to magia, wystarczy dać jej szansę.
W swoich rolach powracają Tomasz Karolak, Agnieszka Dygant, Piotr Adamczyk, Wojciech Malajkat, Magdalena Różczka, Borys Szyc, Iza Kuna i Danuta Stenka.
Reżyseria: Patrick Yoka ("Prawo Agaty", "Rodzinka.pl", "Powiedz TAK!")
Scenariusz: Marcin Baczyński ("Listy do M." 1-3, "Całe szczęście"), Mariusz Kuczewski ("Listy do M." 2-3, "Underdog", "Całe szczęście").
"Warszawianka" opowiada o tragikomicznych przygodach czterdziestoletniego playboya, ulubieńca wszystkich i miejskiej legendy, który walczy nieustająco z rzeczywistością, próbując uchwycić sens własnego istnienia we współczesnym świecie.
- "Warszawianka" to historia o miłości, przyjaźni, długach i kacu. Miejska ballada o śmiechu przez łzy, wschodach i zachodach słońca, bardzo złych decyzjach i ciągłym spadaniu na cztery na łapy - mówi Jakub Żulczyk, autor scenariusza. - Jej bohatera poznajemy w jego czterdzieste urodziny. Chyba trudno o cięższy moment w życiu człowieka. Za nim najlepsze, przed nim niewiadoma; czas puka do drzwi, dopominając się o zaciągnięty kredyt.
- Serial "Warszawianka" to obraz pokolenia dzisiejszych 30 - 40-latków, ludzi wykształconych, niepodatnych na tanią ideologię. Pierwszego pokolenia, które tak naprawdę próbuje żyć dokładnie tak jak chce, poza obyczajem, poza tradycją przodków, poza wszelkimi normami ustanowionymi wcześniej. Obraz ten nie jest świetlany, jest smutny. Mimo iż na wierzchu wydaje się̨ zabawny i poukładany - dodaje reżyser, Jacek Borcuch. - 40 lat to dość symboliczny moment w życiu każdego człowieka. Najczęściej wie się już wszystko, co potrzebne, by dotrwać w miarę stabilnie do końca.
Główny bohater (Borys Szyc) to nieodpowiedzialny imprezowicz, przyjaciel wszystkich i seryjny uwodziciel. Jednocześnie zadręcza się nienawiścią do samego siebie, ograniczany przez rodziców (w ich rolach Krystyna Janda i Jerzy Skolimowski), zaszufladkowany przez kulturę i czasy, które go stworzyły. To czterdziestolatek, który miał wszystko i wszystko utracił. Jest artystą, ojcem, wyrafinowanym kochankiem, nieskrępowanym facetem w pełnym zahamowań świecie. Ma inteligencję, humor, urok osobisty, jest duszą towarzystwa, przeżywa nieustannie rozliczne przygody. To czarujący "enfant terrible" z głową pełną marzeń i pisarz, którego opowieści skradły serca pokolenia X. Jednocześnie - niedojrzały mężczyzna, zmarnowany talent, słaby, zdezorientowany, lecz uczciwy. Otoczony kolorowym korowodem postaci miasta, przyjaciół, znajomych i kochanek.
W produkcji zobaczymy również Zofię Wichłacz, Ilonę Ostrowską, Paulinę Gałązkę, Piotra Polaka, Jadwigę Jankowską-Cieślak, Jana Peszka, Martę Ścisłowicz, Mariannę Zydek, Jakuba Wieczorka, Tomasza Włosoka, Agnieszkę Podsiadlik, Maję Pankiewicz i Milenę Goździelę.
"Kierunek: Noc" to belgijska produkcja ze scenariuszem napisanym na podstawie powieści "Starość aksolotla" Jacka Dukaja. Historię rozpoczyna niewyjaśnione zdarzenie: promienie słońca zaczynają zabijać wszystko, co pojawi się na ich drodze. Pasażerowie i członkowie załogi nocnego lotu z
Brukseli obierają kierunek na zachód, aby pozostać w bezpiecznych objęciach nocy. Wszystkich łączy jedno: pragnienie przetrwania za wszelką cenę. Jednak konflikty na pokładzie okazują się równie zabójcze, co promienie słoneczne. W końcu decydują się na lądowanie i schronienie w bezpiecznym bunkrze.
Pierwszy sezon serial liczył tylko sześć odcinków. Jego popularność skłoniła szefów Netfliksa do zamówienia kontynuacji. O fakcie tym poinformowali sami aktorzy.
Bukujemy bilety na kolejny lot ✈️ Kierunek: Noc powróci z drugim sezonem. pic.twitter.com/IA6ZT5L5AI— NetflixPL (@NetflixPL) June 30, 2020
Żona i kochanka, partnerka i matka jego dzieci – kim były najważniejsze kobiety życia Piłsudskiego? Bycie partnerką wielkiego człowieka to ogromna odpowiedzialność. Ta rola jest jednak tylko pozornie drugoplanowa. U boku Piłsudskiego stały dwie silne kobiety: Maria Piłsudska (Magdalena Boczarska) i Aleksandra Szczerbińska (Maria Dębska).
O Piłsudskim mówiono, że zawsze był kochliwy i podatny na kobiece wdzięki. Jednak nie każda dama była w stanie zawrócić mu w głowie. Nieodmiennie fascynowały go kobiety silne, przepojone ambicją i oddane wielkim ideałom. Aby zrobić na nich wrażenie, był gotów skoczyć choćby w ogień.
Nieznacznie starszą od siebie Marię Juszkiewiczową poznał, gdy sam był wrakiem człowieka. Po pięciu latach na Syberii – gdzie trafił, gdy został włączony przez brata w przygotowania do zamachu na cara – był schorowany, cerę miał koloru "nie bardzo czystej ziemi", brakowało mu przednich zębów wybitych przez rosyjskich żołnierzy. Zadurzył się natomiast w kobiecie, wokół której ogniskowało się środowisko rewolucjonistów i o której względy zabiegała chmara adoratorów. Młody Ziuk konkurował nawet z Romanem Dmowskim – przyszłym przywódcą endecji. Jeśli chciał się liczyć w wyścigu do serca Juszkiewiczowej, musiał dowieść, że jest więcej niż byłym zesłańcem o aparycji włóczęgi.
Maria wprowadziła go w szeregi socjalistów, zapoznała z liderami młodego ruchu, ręczyła za jego lojalność i poglądy. Za sprawą tej kobiety Piłsudski wszedł do PPS-u, został publicystą "Przedświtu" i "Robotnika", a w przyszłości – jednym z liderów partii. Ślub wzięli w 1899 roku. I choć Ziuk zarzekał się, że żeni się tylko dla dobra partii, to jednak dla wybranki był gotów nawet zmienić wyznanie. Z katolicyzmu przeszedł na luteranizm.
Ola Szczerbińska miała w sobie równie wiele pasji. Dla Piłsudskiego była piękną, obrotną i nieustraszoną podkomendną. Młodsza od niego o 15 lat pomagała przywódcy przygotowywać napady, zamachy i szkolenia bojowe. Kiedy w 1907 roku on niespodziewanie wyznał jej miłość, była zszokowana. Dotąd sądziła, że pozostaną wyłącznie współpracownikami, a najwyżej – przyjaciółmi. Piłsudski wydawał jej się człowiekiem… zbyt posuniętym w latach. A poza tym wciąż miał żonę. Mimo to nawiązali romans. Chcąc nie chcąc, Ola została "tą drugą". A Piłsudski, będąc sobą, nawet nie ukrywał romansu przed zrozpaczoną Marią.
Toksyczny układ trwał aż do roku 1921, gdy Maria zmarła na skutek przewlekłej choroby serca. Dopiero wtedy Ola, która już urodziła Ziukowi dwie córki, mogła oficjalnie zostać panią Piłsudską.
To nie miało prawa się stać! Jest rok 1901. Józef Piłsudski "Ziuk" (Borys Szyc) po brawurowej ucieczce ze szpitala psychiatrycznego ponownie staje na czele polskiego podziemia niepodległościowego. Nieugięty na polu walki, w życiu prywatnym poddaje się namiętnościom, jest rozdarty między dwiema kobietami – żoną (Magdalena Boczarska) i kochanką (Maria Dębska). Przez zachowawczych członków Polskiej Partii Socjalistycznej jest uważany za terrorystę. Piłsudski wraz z najbliższymi współpracownikami nie cofnie się przed niczym – zamachami na carskich urzędników i najwyższych oficerów, szmuglowaniem bomb, zuchwałym napadem na pociąg – by osiągnąć swój cel, czyli niepodległą Polskę. Zbliża się rok 1914 i "Ziuk" widzi nowe szanse na realizację niemożliwego. "Piłsudski" to kino awanturnicze, płomienny romans, historia Marszałka, jakiej dotąd nie znano.
W ubiegłym roku, na tak zwanej długiej liście znalazło się 85 tytułów. W tym roku jest ich o 7 więcej. O nominacje walczą m.in. Michael Haneke (Austria), Angelina Jolie (Kombodża), Joachim Trier (Norwegia) czy Ruben Ostlund (Szwecja"), którego dzieło "The Square" otrzymało już Złotą Plamę w Cannes. Pierwszy raz swych kandydatów wystawiły Haiti, Honduras, Laos, Mozambik, Senegal i Syria.
Najpierw z 92 filmów wybranych zostanie 9, które trafią na krótką listę, a dopiero później - 23 stycznia, poznamy nominacje.
Kategoria Najlepszy film nieanglojęzyczny została wprowadzona w 1956 roku podczas 29. ceremonii.
Główną bohaterką "Pokotu" jest mieszkająca w Sudetach, emerytowana inżynierka Janina Duszejko. Astrolożka z zamiłowania i wegetarianka. Pewnej śnieżnej, zimowej nocy odnajduje ciało swojego sąsiada kłusownika. Okoliczności śmierci mężczyzny są niezwykle tajemnicze. Jedyne ślady, które znajdowały się wokół jego domu, to ślady saren. Duszejko, widząc niemoc policji, rozpoczyna własne, niekonwencjonalne śledztwo.
Zwiastun można obejrzeć pod tym adresem.
Scenariusz jest oparty na bestsellerowej powieści Olgi Tokarczuk, wydanej w 2009 roku przez Wydawnictwo Literackie, pt. "Prowadź swój pług przez kości umarłych". Autorką zdjęć jest Jolanta Dylewska. Muzykę do filmu skomponował Antoni Komasa-Łazarkiewicz. Zdjęcia do filmu były realizowane m.in.: w Międzygórzu, Bystrzycy, Nowej Rudzie i Berlinie.
Oto pełna lista tytułów ubiegających się o nominację do Oscara w kategorii Najlepszy film nieanglojęzyczny:
Afghanistan - "A Letter to the President" reż. Roya Sadat
Albania - "Daybreak" reż. Gentian Koçi
Algeria - "Road to Istanbul" reż. Rachid Bouchareb
Argentina - "Zama" reż. Lucrecia Martel
Armenia - "Yeva" reż. Anahit Abad
Australia - "The Space Between" reż. Ruth Borgobello
Austria - "Happy End" reż. Michael Haneke
Azerbaijan - "Pomegranate Orchard" reż. Ilgar Najaf
Bangladesh - "The Cage" reż. Akram Khan
Belgium - "Racer and the Jailbird" reż. Michaël R. Roskam
Bolivia - "Dark Skull" reż. Kiro Russo
Bosnia and Herzegovina - "Men Don’t Cry" reż. Alen Drljević
Brazil - "Bingo – The King of the Mornings" reż. Daniel Rezende
Bulgaria - "Glory" reż. Petar Valchanov - Kristina Grozeva
Cambodia - "First They Killed My Father" reż. Angelina Jolie
Canada - "Hochelaga - Land of Souls" reż. François Girard
Chile - "A Fantastic Woman" reż. Sebastián Lelio
China - "Wolf Warrior 2" reż. Wu Jing
Colombia - "Guilty Men" reż. Iván D. Gaona
Costa Rica - "The Sound of Things" reż. Ariel Escalante
Croatia - "Quit Staring at My Plate" reż. Hana Jušić
Czech Republic - "Ice Mother" reż. Bohdan Sláma
Denmark - "You Disappear" reż. Peter Schonau Fog
Dominican Republic - "Woodpeckers" reż. Jose Maria Cabral
Ecuador - "Alba" reż. Ana Cristina Barragán
Egypt - "Sheikh Jackson" reż. Amr Salama
Estonia - "November" reż. Rainer Sarnet
Finland - "Tom of Finland" reż. Dome Karukoski
France - "BPM (Beats Per Minute)" reż. Robin Campillo
Georgia - "Scary Mother" reż. Ana Urushadze
Germany - "In the Fade" reż. Fatih Akin
Greece - "Amerika Square" reż. Yannis Sakaridis
Haiti - "Ayiti Mon Amour" reż. Guetty Felin
Honduras - "Morazán" reż. Hispano Durón
Hong Kong - "Mad World" reż. Wong Chun
Hungary - "On Body and Soul" reż. Ildikó Enyedi
Iceland - "Under the Tree" reż. Hafsteinn Gunnar Sigurðsson
India - "Newton" reż. Amit V Masurkar
Indonesia - "Turah" reż. Wicaksono Wisnu Legowo
Iran - "Breath" reż. Narges Abyar
Iraq - "Reseba – The Dark Wind" reż. Hussein Hassan
Ireland - "Song of Granite" reż. Pat Collins
Israel - "Foxtrot" reż. Samuel Maoz
Italy - "A Ciambra" reż. Jonas Carpignano
Japan - "Her Love Boils Bathwater" reż. Ryota Nakano
Kazakhstan - "The Road to Mother" reż. Akhan Satayev
Kenya - "Kati Kati" reż. Mbithi Masya
Kosovo - "Unwanted" reż. Edon Rizvanolli
Kyrgyzstan - "Centaur" reż. Aktan Arym Kubat
Lao People’s Democratic Republic - "Dearest Sister" reż. Mattie Do
Latvia - "The Chronicles of Melanie" reż. Viestur Kairish
Lebanon - "The Insult" reż. Ziad Doueiri
Lithuania - "Frost" reż. Sharunas Bartas
Luxembourg - "Barrage" reż. Laura Schroeder
Mexico - "Tempestad" reż. Tatiana Huezo
Mongolia - "The Children of Genghis" reż. Zolbayar Dorj
Morocco - "Razzia" reż. Nabil Ayouch
Mozambique - "The Train of Salt and Sugar" reż. Licinio Azevedo
Nepal - "White Sun" reż. Deepak Rauniyar
Netherlands - "Layla M." reż. Mijke de Jong
New Zealand - "One Thousand Ropes" reż. Tusi Tamasese
Norway - "Thelma" reż. Joachim Trier
Pakistan - "Saawan" reż. Farhan Alam
Palestine - "Wajib" reż. Annemarie Jacir
Panama - "Beyond Brotherhood" reż. Arianne Benedetti
Paraguay - "Los Buscadores" reż. Juan Carlos Maneglia, Tana Schembori
Peru - "Rosa Chumbe" reż. Jonatan Relayze
Philippines - "Birdshot" reż. Mikhail Red
Poland - "Spoor" reż. Agnieszka Holland, Kasia Adamik
Portugal - "Saint George" reż. Marco Martins
Romania - "Fixeur" reż. Adrian Sitaru
Russia - "Loveless" reż. Andrey Zvyagintsev
Senegal - "Félicité" reż. Alain Gomis
Serbia - "Requiem for Mrs. J." reż. Bojan Vuletic
Singapore - "Pop Aye" reż. Kirsten Tan
Slovakia - "The Line" reż. Peter Bebjak
Slovenia - "The Miner" reż. Hanna A. W. Slak
South Africa - "The Wound" reż. John Trengove
South Korea - "A Taxi Driver" reż. Jang Hoon
Spain - "Summer 1993" reż. Carla Simón
Sweden - "The Square" reż. Ruben Östlund
Switzerland - "The Divine Order" reż. Petra Volpe
Syria - "Little Gandhi" reż. Sam Kadi
Taiwan - "Small Talk" reż. Hui-Chen Huang
Thailand - "By the Time It Gets Dark" reż. Anocha Suwichakornpong
Tunisia - "The Last of Us" reż. Ala Eddine Slim
Turkey - "Ayla: The Daughter of War" reż. Can Ulkay
Ukraine - "Black Level" reż. Valentyn Vasyanovych
United Kingdom - "My Pure Land" reż. Sarmad Masud
Uruguay - "Another Story of the World" reż. Guillermo Casanova
Venezuela - "El Inca" reż. Ignacio Castillo Cottin
Vietnam - "Father and Son" reż. Luong Dinh Dung
W opublikowanym właśnie, oficjalnym zwiastunie ulubione postaci i nowi bohaterowie uchylają rąbka tajemnicy swoich nowych historii. Mel (Tomasz Karolak) wyrusza na poszukiwanie synka Kazika (Mateusz Winek), który z kolei podąża śladem pewnego drania i obrzympały (Andrzej Grabowski). Szczepan (Piotr Adamczyk) i Karina (Agnieszka Dygant) po niezwykle namiętnej podróży wakacyjnej będą musieli zmierzyć się z własną naturą, która aż pali się do zaciętej kłótni i rzucania po kuchni talerzami. Pogrążony w smutku Wojciech (Wojciech Malajkat) spotyka na swojej drodze tajemniczą Agatę (Iza Kuna) oraz jej sprytną córkę Dusię (Weronika Wachowska), która zrobi wszystko, aby w ich sercach rozbłysnął promyk nadziei i radości.
Trailer można obejrzeć tutaj.
Czy faktycznie w "Wigilię wszystko może się zdarzyć" a cuda są możliwe? Osobiście doświadczy tego Karolina (Magdalena Różczka) i Gibon (Borys Szyc), których świąteczne ścieżki skrzyżuje przekorny los. Rafał (Filip Pławiak) z kolei bardzo chciałby gdzieś zaprosić Zuzę (Katarzyna Zawadzka), ale równocześnie nie może tego zrobić.
Reżyserem filmu jest Tomasz Konecki, twórca takich hitów jak "Lejdis" i "Testosteron". Obraz powstał na podstawie scenariusza Marcina Baczyńskiego i Mariusza Kuczewskiego.
Więcej widzowie dowiedzą się 10 listopada, kiedy "Listy do M. 3" wejdą do kin w całej Polsce.
X
Chcesz, abyśmy powiadamiali Cię o nowych wydarzeniach Słoneczna Linia w Twojej okolicy?
Zostaw nam swoje dane, a natychmiast poinformujemy Cię, jak tylko nowe wydarzenie pojawi się w sprzedaży!
Zostaw nam swoje dane, a natychmiast poinformujemy Cię, jak tylko nowe wydarzenie pojawi się w sprzedaży!
Kliknij TUTAJ aby powróć do wersji mobilnej strony