KupBilecik

Skubas gra z Fundacją Rhea

4 października 2024 o godz. 20:00

Częstochowa

- woj. Śląskie

Klub Rura, Aleja Najświętszej Maryi Panny 38

To wydarzenie już się odbyło!
Trwa ładowanie komentarzy...
ania: Scena żyje! Bardzo pozytywny koncert!
Ala: Genialny koncert!
Ewa Bogowicz: Słowami nie mogę tego wyrazić...Było zjawiskowo...cudnie .Skubas DZIĘKUJĘ

Serdecznie zapraszamy na wyjątkowy koncert charytatywny Skubasa! Cały dochód z wydarzenia przeznaczony zostanie na wsparcie działań fundacji Rhea w zakresie profilaktyki zdrowia psychicznego dzieci, młodzieży i dorosłych. Wierzymy, że lepszy świat możemy budować tylko dzięki ludziom, którzy świadomie biorą życie w swoje ręce. Przyjdź, posłuchaj i wesprzyj naszą misję!

SKUBAS
Artysta, który stworzył jedną z piękniejszych polskich piosenek miłosnych o… braku miłości w 2024 roku powrócił z czwartym studyjnym albumem zatytułowanym "W ogień". SKUBAS Kiedyś znany głównie na scenie klubowej, szerszej publiczności dał się poznać dzięki wydanemu w 2012 autorskiemu albumowi "Wilczełyko". Obecnie na koncie posiada 4 długogrające wydawnictwa. Jego teksty są pełne emocji. Bez zbędnych upiększeń dotyka tematów, w których każdy słuchacz może odnaleźć cząstkę siebie. Wszystko to w akompaniamencie czasem czułych i delikatnych, czasem mrocznych, brudnych, niemal grunge'owych kompozycji. Od czasu debiutu Skubas zagrał kilka tras koncertowych i wystąpił na najważniejszych polskich festiwalach (m.in. Open'er, Orange Warsaw Festival, Jarocin, Przystanek Woodstock). Brał również udział w takich projektach jak Męskie Granie Orkiestra.

Miejsce: Klub Rura
Wejście: od 19:00
Start koncertu godz: 20:00


Wydarzenie odbywa się w ramach 7. edycji ogólnopolskiego Festiwalu Empatia w Działaniu.

Sprzedaż biletów na to wydarzenie została już zakończona!
Aby nie przegapić kolejnego występu tego artysty, aktywuj koniecznie Alert Fana!
Subskrybuj alerty i zamawiaj bilety przed innymi
Darmowy alert mailowy wydarzeń z okolicy!
Darmowy alert SMS wydarzeń z okolicy!
+48
Zobacz komentarze naszych klientów
Ewa Bogowicz
2015-03-21 21:49:35
Skubas
"Słowami nie mogę tego wyrazić...Było zjawiskowo...cudnie .Skubas DZIĘKUJĘ"
ania
2015-03-21 20:50:19
Skubas
"Scena żyje! Bardzo pozytywny koncert!"
Ala
2015-03-21 12:59:57
Skubas
"Genialny koncert!"
Zobacz inne wydarzenia z okolicy
24 stycznia 2025
godz. 17:00

Męski Interes czyli męska odpowiedź na Damski Biznes

24 stycznia 2025 o godz. 17:00
26 stycznia 2025
godz. 19:30

Najlepsze hity MJ w doskonalej Symfonicznej oprawie

26 stycznia 2025 o godz. 19:30
15 marca 2025
godz. 16:00

Wpadnij w wir rodzinnych tajemnic i zaskakujących zwrotów akcji!

15 marca 2025 o godz. 16:00
16 marca 2025
godz. 19:00

Tego chciałam - trasa 20 lecia

16 marca 2025 o godz. 19:00
11 maja 2025
godz. 17:00

Nie tylko kiełbasa

11 maja 2025 o godz. 17:00
25 stycznia 2025
godz. 17:00

My baby, czyli rodzinny biznes

25 stycznia 2025 o godz. 17:00
9 lutego 2025
godz. 17:00

Oszuści - spektakl komediowy Och-Teatru

9 lutego 2025 o godz. 17:00
22 marca 2025
godz. 16:00

Brzeziński, Koterski, Żukowski, Borowski, Wieszczek reż. M. Kowalewski

22 marca 2025 o godz. 16:00
Powiązane wiadomości z tym artystą
Założona przez Kayah i Tomika Grewińskiego wytwórnia Kayax świętuje w tym roku swoje dwudziestolecie. Z tej okazji powstała akcja "Kayax XX Rework", w której Artyści tworzą nowe, zaskakujące wersje największych przebojów z katalogu wytwórni. W pierwszej odsłonie akcji udział wzięli: Krzysztof Zalewski, Mery Spolsky, Ania Leon, Arek Kłusowski oraz Julia Wieniawa i Kuba Karaś. Do wiosennej odsłony zostali zaproszeni: Natalia Przybysz, Skubas i Barbara Wrońska, Reni Jusis, Cooks oraz Sarsa. Akcja odbywa się między 11 a 15 kwietnia i w każdy ten dzień w serwisach streamingowych publikowany jest inny, zaskakujący cover. Skubas i Barbara Wrońska sięgnęli po romantyczny przebój i jedną z najbardziej znanych polskich ballad – "Prócz Ciebie Nic" autorstwa Kayah oraz Krzysztofa Kiljańskiego z 2005 roku. Nowa wersja utworu zyskała jeszcze bardziej intymny i nieco akustyczny klimat. Pierwszym utworem w tej wiosennej odsłonie akcji "Kayax XX Rework" był cover hitu Brodki "Varsovie" w wykonaniu Natalii Przybysz. Dziś do sieci trafia "Prócz Ciebie Nic" od Skubasa i Barbary Wrońskiej, a przed nami jeszcze wyjątkowe 3 covery. Śledźcie media społecznościowe wytwórni przez najbliższe dni i sprawdźcie jakie covery przygotowali inni zaproszeni do akcji Artyści. Skubas pojawił się także w poprzedniej akcji "Kayax XX Rework" – wówczas to jego utwór "Nie mam dla Ciebie miłości" był coverowany przez Julię Wieniawę. Ostatnim wydawnictwem od artysty jest wydany w 2020 roku album "Duch", natomiast w najbliższych miesiącach można spodziewać się utworów, zapowiadających nowy krążek. Barbara Wrońska również pracuje nad nowym materiałem.
Za pomysłem stoi sama jubilatka, która zajęła się również stroną koncepcyjną i organizacyjną całego przedsięwzięcia. - To była fajna zabawa, dużo kombinowania - kogo z kim połączyć, komu jaki utwór zaproponować - wspomina. - Ale było też przy tym dużo pracy, bo łącznie zaprosiłam do podjęcia tego wyzwania ponad 30 osób! Jestem zachwycona talentem i pomysłowością artystów, którzy dali moim piosenkom nowe życie. W części utworów można też usłyszeć samą Novikę - chociażby w prezentowanym w ubiegłym tygodniu "Perfect Beach" z udziałem Baascha. Singlem towarzyszącym premierze albumu "Novika 2.0" jest piosenka "Scenariusz", nagrana w duecie z Arkiem Kłusowskim. Za stronę produkcyjną i nowy aranż odpowiada duet Sampler Orchestra, z którym Novika współpracowała już przy piosence "Unsafe". - Wielkim zaszczytem dla mnie była możliwość współpracy z Noviką, ikoną muzyki elektronicznej - wyznaje Arek. - Byłem na jej pierwszym koncercie, mając jakieś 16 lat… pamiętam, jakie zrobiła na mnie wrażenie. NOVIKA 2.0 Novika, Szatt - T.Time (2Track Rework) Kasai - She’s Dancing Skubas - Od Dziecka feat. Borys Atlvnta - Wyspy Bokka - Who Wouldn’t Meeting By Chance, Baasch, Novika, Rafał Dutkiewicz- Perfect Beach Natalia Grosiak - Depend On You Loco Star - Partner In Crime Sampler Orchestra, Arek Kłusowski, Novika - Scenariusz Blauka - Lekko Bogdan Kondracki - Homemade Agim Novika, Buslav, - Safest Max Skiba Novika, Bartek Królik,- Tricks Envee, Novika, Danielle Moore - Miss Mood Nuno, Iza Kowalewska, Spox - Daily Routines Maria Sadowska, Seb Skalski - Lovefinder Novika, Jacob A - Hate Love feat. Satl Min T - Forever Girl Novika, Tomasz Mreńca - Silence Is Pure Golden, Martyna Szczepaniak - Where Is…
Trudno wyobrazić sobie polską scenę klubową bez Noviki. Trudno też uwierzyć, że od debiutu Kasi Nowickiej minęło już 20 lat. Wszystko zaczęło się od piosenki "Where Is The Love" zespołu Futro, zamieszczonej na płycie dołączonej do legendarnego magazynu muzycznego "Machina". W 2001 roku światło dzienne ujrzało pierwsze oficjalne wydawnictwo z udziałem Noviki - piosenka "T.Time" nagrana z Andrzejem Smolikiem na jego pierwszy, kultowy album. Reszta jest historią, która wciąż się pisze. A jej najnowszym rozdziałem jest nadchodząca płyta "Novika 2.0" z reinterpretacjami klasyków Noviki - w nowych wykonaniach. Do tego szalonego przedsięwzięcia nasza bohaterka zaprosiła artystów, którzy już wcześniej z nią współpracowali (Skubas, Agim, Envee, Baasch, Buslav, Loco Star, Kasai), ale też takich, z którymi niedawno połączyła muzyczne drogi (Natalia Grosiak, BOKKA, ATLVNTA, Arek Kłusowski, Blauka). W niektórych wersjach słychać samą Novikę, w innych udało jej się połączyć artystów, którzy wcześniej ze sobą nie współpracowali. Wybór pierwszego singla padł na utwór, do którego Novika zaprosiła Skubasa. Zaśpiewał i na nowo zaaranżował piosenkę "Od Dziecka" z albumu "Bez Cukru". W oryginalnym utworze Novice towarzyszy córka Nina, więc pojawił się również synek Skubasa - Borys, który dał się namówić na swój wokalny debiut. - Od Noviki wszystko zaczęło się " na poważnie" - mówi Skubas. - Dzięki współpracy przy "Tricks of Life" zauważył mnie Kayax, a także Smolik, który potem zaprosił mnie do zespołu. To z Noviką zagrałem pierwszy raz na Open'erze, zacząłem grać "profesjonalne" koncerty. Cieszę się, że mogę uczestniczyć po tak wielu latach w jej jubileuszowym projekcie. Sam wybór utworu dokonał się niejako sam. Jesienią 2019 roku słuchałem jej płyty i urzekł mnie przekaz refrenu piosenki "Od dziecka". Dwa lata później sugestia Noviki, jaki utwór mam wziąć na warsztat była czymś oczywistym. Nigdy też nie marzyłem nawet o tym, że zaśpiewam w piosence ze swoim synkiem, ale stało się! Cieszę się też, że mogłem postawić pierwsze kroki jako producent muzyki elektronicznej. Premierę albumu "Novika 2.0" przypieczętuje wyjątkowy koncert w klubie Niebo 26 listopada - LET’s REWIND: 20 LAT OD DEBIUTU. Nie zabraknie na nim muzycznych wspomnień oraz nuty nostalgii - opakowanych jednak w estetykę muzyczną odpowiednią do roku 2021. Na scenie zabrzmią utwory ze wszystkich albumów artystki, ale również te najważniejsze z ostatniej płyty "Bez Cukru". Novice towarzyszyć też będzie jej zespół - Miłosz Oleniecki (klawisze, elektronika) oraz Rafał Dutkiewicz (perkusja). Wśród gości między innymi: Skubas, ATLVNTA, Loco Star (pierwszy występ po długiej przerwie zespołu!), Arek Kłusowski, Kasai.
- Utwór "OK Boomer!" kończy naszą podwójną płytę "Ballady i Protesty". To ironiczne spojrzenie na pewne nieodwracalne zmiany, które zachodzą na terenie starzejących się organizmów i rozumów. To rozgadany utwór pełny czarnego humoru o zmianie pokoleniowej, ale i o protekcjonalnym wtrącaniu się w sprawy młodych. Trochę też o języku, który tak szybko się wulgaryzuje, no ale przede wszystkim to autoironiczna opowieść o kryzysie wieku średniego. Słowo "boomer" pierwszy raz usłyszałem od swojego syna. Chociaż zmienia ono znaczenie, myślę, że dość trafnie określa mądrali, którzy wypowiadają się o świecie młodych. Paradoksalnie to tekst także o poczuciu odrzucenia, o wykluczeniu, które starsze pokolenia odczuwają często dość drastycznie. Utwór nie trafi raczej na radiowe playlisty, bo jest za długi (ponad 8 minut) i zawiera słowa uznawane powszechnie za wulgarne, ale zdecydowaliśmy się zaprezentować go przed premierą płyty, bo jest dla nas ważny i nie bez powodu zamyka całość. "Ballady i protesty" to mocny powrót do korzeni muzycznej podróży zespołu do lat 90., w których rozwijała się tak zwana muzyka miasta - hip-hop czy elektronika. To sentymentalna opowieść o brzmieniach, które były inspiracją i wskazały drogę poszukiwań. Ale przede wszystkim to płyta sprzeciwu. Pełna niezgody na infantylną, agresywną, czarno-białą politykę, na omijanie w życiu publicznym tak ważnych tematów, jak prawa człowieka czy zmiany klimatyczne. I, jak zawsze u Fisza, wszystko to przekazane w mocnych tekstach, pełnych ironii, skupienia nad pędzącym nie wiadomo dokąd światem, wnikliwych spojrzeń w głąb gościa zagubionego w chaosie nieuniknionych zmian. Na płycie znajdziemy 18 utworów, w nagraniach których udział wzięli m.in. Mariusz Obijalski (instr. klawiszowe), Michał Sobolewski (gitary), Marcin Pendowski i Staszek Wróbel (bas), oraz wokalistka zespołu Shyness! i Rebeka Iwona Skwarek oraz Chór Akademii Morskiej w Szczecinie pod dyrekcją Sylwii Fabiańczyk-Makuch.
- Utwór "Ok boomer!" kończy naszą podwójną płytę "Ballady i Protesty" - czytamy we wpisie muzyków na Facebooku. - To ironiczne spojrzenie na pewne nieodwracalne zmiany, które zachodzą na terenie starzejących się organizmów i rozumów. To rozgadany utwór pełny czarnego humoru o zmianie pokoleniowej, ale i o protekcjonalnym wtrącaniu się w sprawy młodych. Trochę też o języku, który tak szybko się wulgaryzuje, no ale przede wszystkim to autoironiczna opowieść o kryzysie wieku średniego. Słowo "boomer" pierwszy raz usłyszałem od swojego syna. Chociaż zmienia ono znaczenie, myślę, że dość trafnie określa mądrali, którzy wypowiadają się o świecie młodych. Paradoksalnie to tekst także o poczuciu odrzucenia, o wykluczeniu, które starsze pokolenia odczuwają często dość drastycznie. Utwór nie trafi raczej na radiowe playlisty bo jest za długi (ponad 8 minut) i zawiera słowa uznawane powszechnie za wulgarne, ale zdecydowaliśmy się zaprezentować go przed premierą płyty, bo jest dla nas ważny i nie bez powodu zamyka całość. Premiera wyznania "boomera" w sieci: 22.10.21 r. "Ballady i protesty" to mocny powrót do korzeni muzycznej podróży zespołu do lat 90., w których rozwijała się tak zwana muzyka miasta - hip hop czy elektronika. To sentymentalna opowieść o brzmieniach, które były inspiracją i wskazały drogę poszukiwań. Ale przede wszystkim to płyta sprzeciwu. Pełna niezgody na infantylną, agresywną, czarno-białą politykę, na omijanie w życiu publicznym tak ważnych tematów, jak prawa człowieka czy zmiany klimatyczne. I, jak zawsze u Fisza, wszystko to przekazane w mocnych tekstach, pełnych ironii, skupienia nad pędzącym nie wiadomo dokąd światem, wnikliwych spojrzeń w głąb gościa zagubionego w chaosie nieuniknionych zmian. Na płycie znajdziemy 18 utworów, w nagraniach których udział wzięli m.in. Mariusz Obijalski (instr. klawiszowe), Michał Sobolewski (gitary), Marcin Pendowski i Staszek Wróbel (bas) oraz wokalistka zespołu Shyness! i Rebeka Iwona Skwarek oraz Chór Akademii Morskiej w Szczecinie pod dyrekcją Sylwii Fabiańczyk-Makuch.
Formalnie płyta "Smolik" była jego debiutem, choć on sam nie miał w sobie nic z debiutanta, który dopiero – instynktownie, trochę po omacku - szuka swojego głosu. Był ukształtowanym, świadomym twórcą, miał wizję. Miał też już za sobą parę lat w branży muzycznej. Grał w zespole Wilki, jako producent współtworzył solowe kariery Roberta Gawlińskiego i Katarzyny Nosowskiej. To w końcu Smolikowi zawdzięczamy "Milenę" i "Sushi" tej drugiej - płyty ikony, piekielnie oryginalne, wręcz ekscentryczne, ale jednocześnie przebojowe. Oryginalny był również solowy debiut Smolika. Zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę, że na początku lat 2000 na polskiej scenie muzycznej dominował wówczas rock i muzyka gitarowa. Smolik zmienił brzmienie głównego nurtu, wprowadzając muzykę elektroniczną na listy przebojów. Był pionierem. Forma, którą zaproponował, też była nowa. Smolik zapoznał polską publiczność z ideą albumów producenckich, wcześniej w zasadzie nieobecnych na krajowym rynku. Przy okazji wsparł kilka wokalnych karier, a "śpiewanie u Smolika" szybko stało się certyfikatem jakości. U Smolika śpiewały i śpiewali: Novika, Mika Urbaniak, Kasia Kurzawska, Karolina Kozak, Artur Rojek, Skubas. Zawsze znajdował tych, którzy barwą głosu i wyczuciem melodii wpiszą się w estetykę jego płyt. Wciąż sporym wyzwaniem pozostaje jednoznaczna klasyfikacja solowej muzyki Andrzeja Smolika. Trip-hop? Obecny, choć w utworach Smolika zawsze było zdecydowanie więcej ciepła i światła, niż w chropowatych, brudnawych numerach Massive Attack czy Portishead. Chillout? W końcu jest ładnie, jest miło i nic nie pędzi. Ale produkcja Smolika to znacznie więcej. To przestrzeń i plastyka muzyki filmowej. To romantyzm dream popu. Miks magii i melancholii. To te wszystkie subtelności, które budują niepodrabialną, charakterystyczną całość. Bo tylko Smolik brzmi jak Smolik. Czego dowodzi jubileuszowa kompilacja, która zbiera najważniejsze utwory z jego czterech solowych albumów. Nawet gdy pomysł na kompozycje ewoluował z płyty na płytę, gdy sięgał do bardziej konkretnych, jednoznacznych struktur jak chociażby w "Forget Me Not", piosenka niemal żywcem wyciągnięta ze starego francuskiego filmu, śpiewana zresztą przez Emmanuelle Seigner, wciąż słychać, że to Smolik.
X
Chcesz, abyśmy powiadamiali Cię o nowych wydarzeniach Skubas w Twojej okolicy?
Zostaw nam swoje dane, a natychmiast poinformujemy Cię, jak tylko nowe wydarzenie pojawi się w sprzedaży!
Twoję imię
Miejscowość
Adres mailowy
Numer telefonu +48
© 2011 - 2024 dla KupBilecik.pl - internetowy system biletowy. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zdobywaj wejściówki i śledź nasze profile
Facebook » Instagram »
Alert biletowy
Dodaj swój email lub telefon »
ZARZĄDZANIE COOKIES