Sprawdź poniżej odpowiedzi na najczęstsze pytania
Zwroty biletów / zamiana biletów
Zwroty biletów możliwe są jedynie w przypadku zmiany daty, miejscowości lub znaczącej zmiany godziny odbycia się wydarzenia nie spowodowanej przez siłę wyższą. W innych przypadkach zwroty biletów nie są możliwe. Ograniczenie prawa do odstąpienia od umowy wynika z regulaminu sklepu (który musi zostać zaakceptowany w momencie zakupu biletów) oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), art. 38 pkt 12 oraz 13.
Duplikaty biletów / brak biletów
W przypadku usunięcia lub zagubienia biletu elektronicznego (zamówionego w formie pliku PDF na maila), duplikat takiego biletu można wygenerować klikając tutaj. Duplikaty biletów tradycyjnych czyli papierowych nabytych w naszym oddziale lub wysyłanych poprzez pocztę lub firmę kurierską, nie są wydawane!
Termin ważności rezerwacji
Każda rezerwacja musi zostać opłacona w wyznaczonym terminie, w przeciwnym wypadku system automatycznie ją usunie. Decydująca jest data zaksięgowania przelewu na koncie odbiorcy, dlatego w przypadku jakichkolwiek wątpliwości czy wpłata dotrze na czas, należy skontaktować się z nami z prośbą o wydłużenie terminu ważności rezerwacji.
Faktura VAT / rachunek
Opcje chęci otrzymania faktury VAT można zaznaczyć podczas składania nowej rezerwacji, wtedy taka faktura jest generowana automatycznie i po dokonaniu wpłaty przesyłana jest do odbiorcy. Jeżeli jednak potrzeba wystawienia faktury nastąpiła po opłaceniu biletów, to można do nas napisać z prośbą o jej dodatkowe wystawienie podając dane.
Formularz kontaktowy - napisz do nas
Dane kontaktowe oraz numer konta bankowego
Siedziba bileterii:
ul. Własna 6
75-377 Koszalin
Swift / BIC: INGBPLPW
Numer konta (IBAN):
PL 26 1050 1559 1000 0090 3146 2980
Kliknij TUTAJ aby powróć do wersji mobilnej strony